En helg i Norrtälje ? <3

Gud va jag känner mig stressad... Det va så att Kevin skulle ha kommit hit till Oxelösund. Men eftersom allt till rummet/huset har kommit så måste han jobba m.m.. :( 
Och Bosse min styv pappa , fick med sig mammas kort i mån när han åkte till Stockholm för att jobba. Och jag har bara 71kr , och tåget kostar 130kr. SURT
Men mamma sa att hon skulle fixa det. Eftersom jag har Kerstins nycklar och hon behöver dom på mån till mäklarna. (hon bor i Norrtälje)!
Har bara två lektioner i morgon eftersom alla är på möte.
11.15 går tåget OM jag hinner fixa pengar :S
Måste flirta lite med läraren i svenskan också för jag måste gå tidigare för att hinna...
får jag vara med älsklingen <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0