Fredagen så rolig *host*

Hela veckan så har jag vart glad och positive . För att veckan skulle gå fortare .
Men nu när fredagen äntligen är här så har jag ingen ork alls . Fast tillslut så bestämde jag mig för att vara glad.
*****
Jag: Nej nu orkar jag inte vara nere längre.
Lee: Inte jag häller...
Jag: Nu ska jag säga hur glad jag är för allt... ( glad= tråkigt, tråkigt=roligt)
* Nu har vi engelska , sååå kul

*Sen har vi uppläsning , yey 

*Efter de så har vi 1tim och 20min

*Tåg 1tim 

*Buss 1tim

*träffa .... , yey

*Sen kommer Linda och Amanda hem till mig inan festen, så tråkigt ...

*På festen så kommer ... att ... , det kan bli intressant 

En rolig fredag :P fast den kommer nog bli lite tråkig också ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0