Fredags röj!

Kom till norrtälje runt 7 tiden . Tog något att äta och sedan kom Linda och Amanda hem till mig för att fixa sig.
Senare ringde Frida och jag tog på mig pappas stövlar och sprang ut för att möta henne.
När vi kom till Alex , så va det Daniel som öppnade och det va drygt 30st där . Enligt Skoog. 
Men det lugnade ner sig lite senare. Allt annat som hända under kvällen får bli en hemlighet som jag håller för mig själv :P Fast något som jag kan säga är att , det är inte så smart att stöta på en när killen står i närheten . Och att ta på någons rumpa när man har kille. Och att väcka en och fråga om man är singel :S 
Kan bara säga att kvällen vart som den vart .
Här kommer lite bilder från Frida :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0