Godmorgon solstrålar =D !

God morgon allihopa :D Mådde skit i går , förkylningen blir bara värre , hoppas bara att jag kan åka till Norrtälje på fre :/
Aja idag börjar dagen men snabb matte (A+B) sen blire musik .
Eftersom historian börjar på fredag så har vi sovmorgon i dag :D 
Så jag sitter fortfarande med morgonrock och är o fixad :P
I dag kommer jag komma hem sent som vanligt . Fast idag får jag skippa dansen för jag ska hem till Lee <3 för vi måste plugga. 
Fast vem försöker vi lura det kommer ju aldrig gå :P
Idag va jag så himla seg , så jag slänger upp en låt som alltid får mig på gladare tankar :D
Ha det bäst =D <3 <3
***
***
****

Kommentarer
Postat av: lee

haha, du har nog helt rätt;D

2010-01-20 @ 09:37:30
URL: http://leetornberg.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha XD

2010-01-20 @ 19:47:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0