Godmorgon solstrålar =D !

I morse när jag vaknade , så va det med ett leende .
Jag är lika förvånad som dom som vet hur jag är.
Jag är en natt människa och är 99% död på morgonen.
Men men ... I dag va det inte så.
Antar att det är för att veckorna brukar gå så fort, och när man kommer hem så är det tis dagen efter , sen kmr man hem fortare än va man tror så är det ons dagen efter aa ni förstår.
snart är det fredag :D Och då blir det Norrtälje = <3....<3 .
om jag är glad på morgonen så går det kanske fortare ^^
Okej nu pratar jag bara på he.. :P
Aja , dagen börjar med matte , sen engelska och tre tim musik  :/ men men jag är glad haha:P
Nu ska jag drika upp mitt te och sedan dra en borste i håret.
 
Ha en bra dag :D <3 <3


***



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0