Helgens planer!

Fick ett samtal från Daniel och Adrian om att det är modevisning i helgen. Och mina kompisar ska gå den.
Frågade om dom kunde sova över här efter men det spårar bara så nej nej .
Men kanske tar mig dit istället för festerna som är efter säger man inte nej till. Nej men det kan va kul att träffa dom igen . Eftersom dom pr har kommit till Sverige igen . Men får se va helgen har att ge. Kan va skönt med en hemma helg. Eftersom jag inte mins när jag bara va hemma och tog det lugnt sist . Och så får jag se om jag hinner bli frisk<3
**********************************************************************************************
En bild på Adrian från någon timmer innan visningen 8/5-08

 

Sommarn 2009


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0