Med dom bästa <3

I dag är det den 2 Januari 2010 och det är en månad med den sötaste <3

Dreams are hard to follow But don't let anyone Tear them away Hold on There will be tomorrow In time You'll find the way



I dag blev det Avatar runt halv nio med Skoog, Turre, Jesper , Martin A , kevin , Niklas , Jimmy , Sandra och Felicia.

Filmen är helt klart värd att se. Den va i ca 3tim så det är en film som man bara ser en gång . Och man behöver inte ha 3D.

Kvällen slutade med att Jag, Jesper och Kevin gick hem till J . Där vi la oss och kollade på film. Somnade ganska fort, men vaknade av att K tog upp hela sängen så för ett tag så la jag mig på ett annat ställe. Men kom tillbx senare . Vilker dom dagen efter inte förstod varför jag inte bara knuffade på honom men men :P






























 

!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0