Min broder!

HAHA min bror är slut i huvet ;P

Jag sitter vid datorn , då han kommer fram och sätter sig breve.

Han ser kortet och säger 'Åå syster det är vi' , och så säger han det me drama röst typ ' atta vara eller inte vara det är frågan'.


Viktor: Felicia får jag hålla din hand när du gifter dig?

Jag: Ehh aa men jag ska inte gifta mig :S

Viktor: Nee men någon gång

Jag: Aha okej... :O

Viktor: Vi bygger en framtid , vi bygger en flotte

************

Sen kom han med en vattenpistol!

Viktor: Felicia du måste hjälpa mig!

Jag: Nej sluta nu...

Viktor: Mins du inte när vi va små? ( tar upp ena armen , fortfarande med drama röst)

Jag: Jaa... vi bråkade hela tiden!

Viktor: Nej , vi brukade kämpa mot världen, mot onskan.

Jag: Sluta nu gå här ifrån

Viktor: Jaha om det är så du ska ha re, då får jag bekämpa Sherwoodskogen själv.

Jag
: Ja gör det...!

************

Han kommer tbx med pistolen och ställer sig framför och siktar mot mig!

Viktor: Upp med händerna...

*Gör som han säger*

Viktor: Där jag kan se dom...

*Gör som han säger*

Viktor: Bakom huvet...

*Gör som han säger*

*Sen skjuter han mig med vattenpistolen*

Jag: VIKTOR!!!....

Mamma: Men Viktor du kan ju inte skjuta vatten på henne , när datorn är där.

Viktor: Jag vet , därför skjöt jag henne mellan tuttarna (mitt bröstkorg).

Viktor: Det är där dom är känsliga ... dom jävlarna!

Mamma: Men gå nu till köket och ta slut på vattnet i diskhon ist

*Senare*

Viktor: Felicia kom du måste hjälpa mig

Jag: nej

Viktor: Men kom makaronerna är för många

Jag: SLUTA NU!!

Viktor: Du är så tråkig

Viktor: Jag tor att bloggen har ett virus på henne (han pratar i mob med Linda)

Viktor: Och så måste jag rädda henne från trollet Kevin från Sherwoodskogen

Jag: Viktor gå och lägg dig

Viktor: Okej



Ja va skulle jag säga , man kan inget än skratta när han sätter igång:P


HAHA det där skulle vara typiskt min bror (Albin 8år)

 

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0