Sommar ,sommar och sol , havet och vinden och doft av kaprifol!

Sommarn 2010 kommer att bli den bästa . Eftersom då kan jag vara med dom älskade i 3 MÅNADER :D

Vintern är inte slut men jag drömmer mig bort till värmen...

Sommarn 2010

  • Visby
  • Vara på Grinda med dom bästa
  • Vara i Norrtälje
  • Vara med **** och *****
  • Och MKT mer <3

Lite bilder från Grinda m.m.. från 08 & 09

En bild från Oxelösund 09



Alexandra och jag va borta vid södra Grinda
08

Haha när vi vaknade så hade han fortfarande sin jädra sprit me sig och öl killen som jag kallar han för ligger så snällt breve och sover:P
08


Vart man än satt så fick man röker i ögononen!
08

Här får man vara smart för att överleva , man kan inte vara kräsen:P
08

Pjär hade lagt en korv på magen som hade ramlat ner och han fattade inte vrf jag och Alexandra skrattade.
Han såg inte va det såg ut som.
08

Alexandra vaknade med migrän och hon förstod inte varför!
08

En bild från 08 , jag sätter upp alla snören och Alexandra vart galen på det. Men jag sa
att det va en killfälla och det skulle smyga runt någon på kvällen:P
08

Det bästa va att när vi skulle gå till tältet på kvällen , så följde några med för vi skulle hämra något.
Efter bara några sekunder så ramlar Roy.
Haha det första jag skrek ut va 'min killfälla funkar'.
Alexandra höll på att dö haha.
08

Det här är va Alexandra gör efter att hon tvingar iväg mig för att hämta vatten.
08

Carolina tappade sin väska i vattnet , så hon slängde sig i vattnet haha!
08

Alla bilder på Grinda va från 2008!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0