Söndag!

Vaknade vid 10 men somnade om , och tvingade upp både mig själv och Kevin vid 12.
***
Jag: Vakna nu!
Kevin: Neej inte nu...
Jag: Men joo , gå upp nu
Kevin: Nej kom här Felicia , du kan ligga ner ett tag till
*Försöker dra ner*
Jag: Men vi ska till donken , och eran buss går vid tre.
*jag börjar sjunga , 'godmorgon , godmorgon titta va klockan e ...'*
Jag: Du vågar inte bli sur på mig :P
Kevin: Mm.. jag vet
Kevin: Okej da , jag går upp nu .
Jag: Bra där :D
detta tog kanske 20min :P
***
Sedan fick han gå och väcka dom andra två. Båda gick upp i kallingar och det tog år att få dom att byta om , och då menar jag Martin :P
Fick dom att titta på isdans , som egentligen inte va kul , men vart förvånad när dom inte sa emot.

Vid kvart i 3 kom Rådmansö bussen , och alla tre åkte till Kullstuga för att bygga på Kevins hus/rum.

Medans jag tog bussen till Stockholm . Tåget hem gick 16.40 från T-Centralen. Fick ett sms från Jesper när jag satt på bussen till Oxelösund.
nu ska jag äta sen blir det till att ta en prat stund med han, vilket brukar bli några timmar . Tur att man har sovmorgon i morrn <3
Puss hej <3<3

*****************




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0