Stockholms tur !



Från början så skulle kevin följa me in till Stockholm. Men det slutade med att Parman, Cilla , Jesper, Martin , Jimmy & Felicia följde med vilket va trevligt :D

Dagen började me att jag fick en äkta canada goes jacka för ** ***kr typ helt ny :O han kunde inte ha den längre.
Så synd ...:P
Sen när vi va i Stockholm så hittade Martin ett kort på MQ. Han trodde att det va slut så han gav mig den .
Bara det att när jag tittade efter så fanns det 300kr. Vilket blev en snygg randig tröja för 200kr , och 100kr till Kevins halsduk.
Köpte även ett snyggt linne till nyår. I storlek L ist för XS , så det blev en snygg klänning.
Sedan en vanilj parfym som en viss kille (K) också ville ha på sig för att det luktade så gott.

Det visade sig att jag bara slösade 10kr och det va på donken . Allt annat fick jag =) iband ska man ha tur.

Och att se Martins min när jag sa det haha. M: VA??!!! jag kunde ju ha köpt 3 par Björn Borg kallingar!!!.

Träffade Sophi Lindman lite senare när jag och Kevin gick runt som två sandkorn i öknen i köpcentret. När vi försökte hitta stället där jag skulle köpa min parfym. Det va några år sen , så det va trevligt :D

Vid dagens slut så åkte killarna segway förutom Martin som tittade på med mig och Felicia. Och Parman + Cilla som åkte tidigare.

jag höll på att dö av skratt när dom åkte fram bakom väggen . Dom såg ut som bambi på hal is med en ful cyckel hjälp på huvet. Men söta det va dom haha.
Är glad att dom åkte i slutet av dagen , för dom kunde inte sluta prata om det ...

När vi kom tbx till Norrtälje så mötte jag och Kevin upp Sandra som också skulle sova hos Jesper.

Kvällen slutade med en film som va en skön slut på dagen.

!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0