Trött på all reklam om hur man går ner i vikt om man äter si och så?

Jag är så jävla trött på all reklam som finns överallt. Ät si ät så... ÖVERALLT finns bilder på modeller.
Som om alla i hela världen ser ut så.
Alla är bygda på olika sett. Vissa har tjockare ben stomme. Vilket gör att dom aldrig kan se ut så där.
Det kommer sluta me att alla kommer vara underviktiga!



Vill du följa deras diet?

  • Morgon : 1/2 morot
  • Lunch : vatten
  • Midda : 1 morot
Eller föredrar du min?

  • Morgon : 6 Big Mac`s
  • Lunch : 6 Mcchicken`s
  • Midda : 6 Big Mac`s


Nu undrar ni säkert hur man kan gå ner i vikt genom denna diet.
Jo det ska jag tala om för er.
Att om ni börjar äta 1/2 av det ni redan äter (av menyn) , så kommer ni gå ner i vikt.

Men om ni äter som den dieten så väger ni nog 200kg + :S

Så jag rekomenderar att ni bara tar och äter som ni själva vill och bara ta hjälp om det behövs.
På så sätt får ni en frisk kropp.



!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0