Vilken kändis är du lik?

Min kompis Natta hittade en rolig sida där man kan se vilken kändis man är lik.Det roliga är att man ibland kan tänka ' Fy jag ser inte ut så där :S '.

Men om man tittar noga på näsan , ögonen , munnen m.m.. så kan man få fram likheter på alla.

Själv va man lik Jessica Alba , vilket jag inte såg någon likhet i tills jag tittade närmare. Jag mins inte vilken bild jag tog på mig själv , så jag slänger bara upp en som jag hittade på Alba.

Länken hittar du under bilden =)




http://celebrity.myheritage.com/FP/Company/try-face-recognition.php?lang=SV





Kommentarer
Postat av: natalie

var nöjd för det, jag fick ju Albert Einstein för tusan, det höjer ju självförtroendet till hundra....

haha:D

2010-01-10 @ 10:00:58
URL: http://leetornberg.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha ni är lite lika :P haha nee du blev ju ngn snygging me ju ^^

2010-01-10 @ 17:54:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0