Blir galen !

Mitt internet på min dator funkar helt plötsligt inte :O.
Jag som skulle ta ett skönt bad , och sen krypa ner i sängen och titta på the ugly truth , och tydligen enligt Kevin så måste jag ladda ner ngt pogram så att jag kan föra över filmen . Men nu går ju inte det :/.
Har internet i skolan , så jag slänger in ngt inlägg i morgon , så jag har inte dött bara mitt älskade internet.

Kom pr hem från tåget . Följde med Kevin , eftersom han inte hittar här. Och jag längtar redan efter nästa helg :(
Men nu skriker min bror på mig så vi hörs i morgon .

Ha det bäst puss <3




Kommentarer
Postat av: Laila

Fin blogg :)♥

2010-02-07 @ 20:47:24
URL: http://lailaaziz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0