Dagens fela sms 2 !

DINA TROSOR!
--
Till:
 Chefen
Sms: Hittade inga rena kallingar såjag tog ett par av dina trosor :) Tänk on någon visste. Skulle skämmas ihjäl :)
Svar: Nu vet jag x)

Förklaring: skickade till min chef som kom in på kontoretvoch skrattade ihjäl sig. Min fru som skulle haft smset skrattade också när jag berättade mitt misstag för henne.
***
JAG TROR ATT JAG ÄR KÄR!
--
Så gulligt <3<3
Till: Pär
Sms: Jag tror jag är kär! Han tog mig i handen, men tyvärr blev det ingen puss denna gång
Svar: Jasså du ville ha en puss!? Det ska du nog få nästa gång ;)

Förklaring: Skulle skicka ett sms till min kompis om att jag började bli kär i en kille jag höll på och dejta och skickade såklart fel och skickade smset till honom. Men visst fick jag min puss nästa gång vi sågs även om det var lite pinsamt och nu har vi vart tillsammans i hela 7 år och ska snart få vårat första barn!
***
SJUK DESPERAT EFTER SEX!
--
Till: Mamma
Sms: Helt seriöst, är sjukt desperat, ska vi ha sex?
Svar: Dessvärre måste jag nog tacka nej. Jag är 44 och trebarnsmor. Bättre lycka nästa gång!:)

Förklaring: Min korkade jävla polare råkade skicka felskick till min Mamma eftersom hennes nummer lär ha legat bredvid ett tilltänkt ligg?
***
VI VÄNTAR BARN!
--
Till: Jim (kk)
Sms: Glada nyheter, vi väntar barn! :D
Svar: Umh.. var är du, hur vet du och hur länge har det gått? :/
We kind of needz to talk... <3

Förklaring: Jag körde en sms roulette med en kompis. Det var ganska kul, tills att jag kom på att det kanske var 1-2 månader senaste vi hade sex... Då blev det jobbigt att förklara.

***

NYA PLAYBOYBRUDEN!
--
Till: Farfar
Sms: Fan din fru kommer ju bli nya playboybruden efter helgen. 
Svar: Inget

Förklaring: skickade till min farfar som ringde upp och fattade ingenting. En arbetskamrat berättade tidigare på dagen att hans fru skulle operera in silikon på fredag. Jag förklarade det för farfar men han förstod fortfarande inte. Han frågade hyrd det gick på jobbet.
********


Kommentarer
Postat av: lee

haha, alltid lika kul:)

2010-02-04 @ 20:40:38
URL: http://leetornberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0