Dagens fela sms !

Jag ska börja med att lägga upp sms som är fel skickade och det är INTE jag som skickar fel utan andras problem . Dom kan faktiskt vara lite små roliga/pinsamma :P
*****
HUR LÅNG?
---
Till: Pappa
Sms: Hej kan du köpa gurka?
Svar: Hur lång?

Förklaring: Jag smsade från min mammas mobil pappa trodde att det var mamma han skämdes ihjäl när han kom hem och hans ursäkt var jag menade "Hur många?"
*****
 OFTA HAN STOPPA IN DEN I MIG!
---
Till: Pappas fru (Låtsasmamma)
Sms: Haha, nä men seriöst!. Jag ska fan ta livet av mig, var skitfull och minns inte ens att det hände. Ofta han har stoppat in den i mig! skulle aldrig låta det hända!
Svar: Du får nog ta och berätta till (pappas namn) om det här.

Förklaring: Skulle skicka till en kompis, som skrivit åt mig att jag låg med en skitful kille på en fest. När jag såg att jag hade skickat fel så ville jag bara dö på riktigt! Jag var 14 år då, och fick ta ett långt snack med både mamma och pappa.
*****
SEX I KVÄLL?
---
Till: Morbror
Sms: Sex ikväll?
Svar: Låter som ett bra förslag, vem är det?

Förklaring: Oooops. Ville nästan byta nummer efter det där så inte min morbror fick veta att det va jag som skicka. Jag skulle skicka ett mess till mitt kk som låg under morbror i telefonboken. Det va ju bara tur att min morbror inte hade mitt nummer...


Kommentarer
Postat av: lee

haha, du är bra rolig Flisan;D

2010-02-03 @ 17:28:32
URL: http://leetornberg.blogg.se/
Postat av: lilla jag

Haha det är INTE jag som har skrivit de utn andras fel ;P :D

2010-02-03 @ 17:33:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0