En del av lördagen <3

Blir för mycket att skriva under ett inlägg , så lägger upp det på två :P
Senare när vi satt på donken , så kom Kenny . 
Juste måste bara säga att jag klippte Kevin i fredags :O hahah
Jag skulle bara skoja och frågade om jag fick . Och han sa ja :P 
Slutade med att han satt inne i badrummet med en handduk runt axlarna .
Med mig bakom sig , med en sax i handen och ögon lika stora som en kos . 
Jag va räddare än han eftersom jag ALDRIG har klippt någon förut. Och jag sa att han inte skulle börja skrika , men det va jag som lät mest haha.
Det va rätt så sent på kvällen . Men när han fixade håret på morgonen dagen efter så va det skit snyggt :O
Ofta att jag lyckades , vilken han fick höra hela dagen :P
---
Aja tbx till lördagen .
Kenny pratade om sitt hår , att han mamma inte orkade klippa han just nu . Och Kenny älskar sitt hår tro mig. 
Ingen får typ röra det , och han har samma frisyr som Brolle .
Jag skoja lite och sa att jag kunde klippa han , eftersom jag hade klippt Kevin .
Han kollade skeptiskt på mig och sedan på Kevin .
Kenny : Aa det kan du göra , jag vill bara klippa till det på sidorna och korta allt här upptill!
Jag: VA :O
Kenny : Ja , kan du klippa?
Jag: Nej va tror du .... !!
*TYST*
Jag: Men om du vill så kan jag göra det .
Kenny : Aa men om det blir fel så dödar jag dig . ( + en blick som kan döda )
Jag : He okej , men det blir nog bra ...  :S
Kenny : NOG? 
Jag: Jag gör mitt bästa , blir det fult så kallar jag det för design.


---

Senare så gick jag och Kevin hem till mig , träffade Jimmy och sedare körde Malou oss två till Cilla , där jag tog en dusch och fixade mig. 
Cilla använde en volym tong och plattade mitt hår vart skit fint :D
Sen satt jag på huk och tittade på datorn som Kevin hade i knät.
När jag tittade upp så stod Cilla med ett leende på läpparna och höll på med volym tongen i Kevins hår.
Som en reflex skrek jag NEJ!!!.
Hahahahaha gud va jag började as garva . Cilla såg ut som ett rådjur i helljus . Hon var gätte rädd och hoppade undan , typ som om hon skulle springa därifrån . Fast sen började hon också garva.
Hahah går inte att förklara hur kul det såg ut , och cilla tog några kort under tiden där , ska se om jag kan lägga upp några senare =)

Älskar dig för den du är hehe <3

 


Kommentarer
Postat av: Cilla

Hahahahah jag kan inte låta bli att garva när jag läser det där om när jag använde volymtången i kevins hår xD haha

2010-02-14 @ 22:31:09
URL: http://livetenligtcilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0