Fel skickade sms nr 5 ( privata personer )

SAKNAR SNOPP!
--
Till: 
Pappa
Sms: Vad kommer du klä ut dig till? Jag kommer komma naken och säga att jag är Adam. Jag vet att jag saknar snopp men jag kommer nog få under den kvällen :P hahaha
Svar: Det där tycker inte jag var roligt. Tappade lusten att låta dig gå på maskeraden.

Förklaring: Min pappa uppskattade inte smset. det var inte meningen att han skulle få det. Min vän skulle fått skämtet. Jag skickade inte till henne utan berättade om mitt misstag och hon skrattade ihjäl sig.
***
ÄR DU RÄTT!
--
Till: Storebror
Sms:  Skulle verkligen vilja ha sex med dig men jag vet inte om jag vågar eller om det är rätt. Är du rätt för mig. Tycker du om mig?
Svar: Jag tycker om dig. Men jag utgår från att du skickat fel. / Storebror
***
ALLA GRÖNSAKER I KÖKET !
--
Till: Pappa
Sms: Du borde komma hit så snart som möjligt! För jag är kåt och snart kommer jag börja använda varenda grönsak i köket. ;) 
Svar: Håll dig borta från köket!!!

Förklaring: Skulle skicka detta till mig pojkvän som jag saknade. Råkade dock skicka detta till min pappa och det va lätt pinsamt. Efter det snackade vi inte på 4 veckor. :/ 
Förklaring: Skickade detta avslöjande sms till min bror som tog det bra. Efter det så vågade jag inte skicka till min pojkvän. Och sen skämdes jag ihjäl när jag senare träffade brorsan.
***
INNAN GODNATT PUSSEN!
--
Till: Mamma
Sms: Har du någonsin tänkt att din mamma just sugit kuk innan du fått din godnatt puss?
Svar: Men skärp dig!

Förklaring: Skulle skicka till en polare men då råkade jag skicka till morsan. Något pinsamt när jag kom hem=P

AMANDA OCH LINDA <3


Kommentarer
Postat av: Josefine

HAHA nej så fail!

2010-02-17 @ 23:15:24
URL: http://sequinstain.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0