Fredagen!

Efter besöket med Plexus tjej så va jag äntligen i Norrtälje <3
Pappa hämtade Viktor och Pon vid station , så jag fick träffa han en snabbis . Sen kom Kevins mamma och vi åkte hem till honom . Efter maten så va det bara att göra i ordning sig för en rolig kväll. Runt 21.00 så åkte vi ut till Rådmansö , hem till Lotta.
När vi kom dit så va det som jag trodde . Kände alla killar och Elin ingen annan . 
Fast efter kvällen så hade jag mer koll på  tjejerna  också <3
Fick ett smeknamn av Johanna som blev Frallan . Och hon fick namnet Jollen .
Slutade med att Martin stod i bara kallingar på tv bordet och ramlade senare in i köksbordet som stod i närheten.
Runt 4 kom Kennys mamma som också körde mig , Kevin och Wiliam hem till Wille . 
Enligt mig så vart det en lyckad kväll =)
Bilder från kvällen kommer in senare!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0