Kan inte leva med dig , men ändå inte utan dig!

Det är nu som livet är mitt , jag vill känna att jag lever . 
All den tid jag har , ska jag leva som jag vill , veta att jag räcker till. 
Jag har aldrig glömt vem jag var . Jag har bara låtit det sova .
 Kanske hade jag inget val , bara viljan att finnas kvar.
Jag vill leva lycklig för att jag är jag  , kunna vara stark och fri . 
Jag är här och mitt liv är bara mitt. 

Ett hål i mitt hjärta , en plats i mitt minne och en förlåtelse som min läppar aldrig kommer att säga....
Mitt hjärna tänker en sak men mitt hjärta säger det rätta , du kommer alltid att finnas inom mig och 
jag ska försöka lita på dig . För jag kommer aldrig kunna släppa taget om det du har väckt inom mig.
Fast jag hatar det ibland , så älskar jag dig <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0