Lördag!

Fick sällskap av Viktors tjej på bussen en bit . Efter ca 20 min så va på ''stan''. Och Jimmy ringde runt 19.15. Så jag pratade med honom tills vi va framme vid biografen för att hämta ut biljetterna. 
Va inte så glad efter samtalet med Jimmy och det va inte han som hade gjort ngt . Utan samtalet som vi hade . 
Kan seriöst inte fatta att *** kunde göra sådär .
Aja runt 20.30 så började filmen som vi skulle se . Och det va sherlock holmes. Den får 5 av 5. Helt underbar älskade den . Den va mer som en komedi och jag kan verkligen rekommendera filmen.
Och till alla tjejer det finns en skit snygg kille i filmen :o fast min är snyggast . Fast lite ögon godis fans det allt hehe.
Efter filmen så gick vi mot busstationen som tog ett tag , och jag va helt slut eftersom jag håller på att bli sjuk igen :/. När vi va i Oxelösund igen så började resan hem längst vägen .
Och jag vart på ett helt galet flum humör haha tycker synd om Kevin . Men jag kunde inte hålla in allt hehe :P
När vi såg huset så frågade jag om vi kunde gå Danviksrundan . Och efter ett tag så gick han med på det . Utan att veta hur den gick eller hur lång den va . Efter ca 35 min så va vi hemma igen . Och klockan va runt halv 1 . En ny äppel kaka  med vanilj sås fans att ta . Och efter att ha vart social med Viktor , Pon , Linda och Mickiz + gitarr spel så vart det sängen och en film . Som vi inte såg så långt på eftersom båda satt med halv öppna ögon.
Fast det va väldigt skönt med en lugn lördag / helg . Det kan behövas för både kropp och själ <3

Och Jimmy vi finns alltid hos dig <3<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0