Min diss till två killar i sön XD

Satt på T-Centralen och väntade på tåget till Nyköping runt 18.00. När jag skulle sätta mig på en bänk , så började två ny svenska killar i 19 års åldern knuffa på varandra . För att göra plats breve just sig själv. 
Men när jag väl satte mig , så knuffade den ena killen på han som va närmast mig , så att han typ satt i mitt knä.
Jag va redan på dåligt humör , och dom stirrade på en hela tiden . 
Efter ett tag sa han närmast mig...
***********************************
Kille nr 1 : Tja snygging 
Jag : Aa det är i alla fall mer än va jag kan säga tillbx .
*Den andra killen började skratta och sa sen..*
Kille nr 2 : Du tappade något ... ditt hjärta när du såg mig .
Jag: Du tappade också något ... din värdighet  när du drog det där skämtet ( och gick där ifrån ).
* Båda såg på varandra med stor ögon *


***********************************
Vi tjejer ska inte ta skit i från någon XD <3



Jag + Cilla på Lottas fest . Vet inte varför jag gjorde som jag gjorde :P

Kommentarer
Postat av: felicia

haha, sköna komentarer till snubbarna

2010-02-16 @ 10:43:00
Postat av: lilla jag

Heheh girl power ;P

2010-02-16 @ 11:58:44
URL: http://flisanhb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0