Sitter på tågstation!

Då va fredagen här igen , jäklar va fort det går :O
Snart är det lov , men har inte samtidigt som Norrtälje :( fast det stoppar inte mig , jag kommer vara där under hela lovet , och som bananen på glassen så fyller jag år samma vecka på den 23 <3
Det har varigt helt ok i skolan i dag , förutom när jag höll på att somna på historien eftersom vi tittade på världens tråkigaste film och sid höll på att prata. Juste jag fick sms om att jag skulle prata med sång läraren och beställa tid . Men jag glömde det så jag får smsa nu ist :P
Sitter just nu och lyssnar på musik på spotify hedans jag väntar på att Kevin ska komma. Som det ser ut nu så är det 45min kvar. Så tror nog att jag sätter på en film här i kylan. 
Juste det kom in värsta snobben i 19års åldern. Han satte sig breve mig . Och efter att ha sneglat på mig ett tag , så började han prata . Och sen fråga han om jag ville ha en öl , och skulle på fest i Trosa :S haha rolig och jävligt blåst kille. 
Nej nu fryser mina små fingrar eftersom folk går in och ut hela tiden .
Ha det bäst <3

Kommentarer
Postat av: Linda

Vilken vecka har du lov? :) <3

2010-02-07 @ 14:46:58
Postat av: lilla jag

Vecka 8 :( <3

2010-02-07 @ 19:45:38
Postat av: Linda

men åh, tråkigt :/ men tur att du ska vara i norrtälje, :D då kan vi träffas (A) saknar dig ju! <3

2010-02-07 @ 21:02:51
Postat av: Anonym

ja det är klart :D jag ska vara med er i skolan en hel dag ;D saknar dig också Linda <3

2010-02-07 @ 21:08:20
Postat av: Linda

jaaaa :D:D:D:D

btw, jag har ditt linne :P <3

2010-02-07 @ 21:33:47
Postat av: lilla jag

yeeeeeeey :D <3<3

2010-02-07 @ 21:49:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0