Killar är så romantiska *host*

Mina föräldrar är skilda. Och så frågade jag dom hur dom träffades. Jag frågade dom när de inte va nära varandra.

Så här sa dom...

Jag och mamma!

Jag : Hur träffades du och pappa?

Mamma : Vi träffades när vi va 16år , på en fest i Norrtälje.

Jag : Aha okej... vem tog första steget?

Mamma : Det va nog jag . Jag hade tittat in honom ett tag . Och han va så snäll och charmig under kvällen

*Några sek senare*

Mamma : Och det va så skönt , för han va den enda som inte försökte få mig i säng =)

***

Jag och pappa!

Jag : Hur träffade du mamma?

Pappa : På en fest!

Jag : Aha okej .. vart?

Pappa : Mins inte , stockholm tror jag :s

Jag : Haha okej , vem tog första steget?

Pappa : Hon... jag går inte till tjejer , dom går till mig :P

Jag : Men du va snäll ?

Pappa : Jaa jag va snäll och charmig hela KVÄLLEN :@...  jag försökte få henne i säng .

Jag : Men pappa :O haha

Pappa : Haha vadåra :P


----------------------------------


Kommentarer
Postat av: Martina

Kom till götet och mys med mig, och festa loss! :D <3<3

2010-01-13 @ 21:49:02
URL: http://srgkba.blogg.se/
Postat av: Anonym

Det är klart att jag ska :D <3 <3

2010-01-14 @ 07:01:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0