Killars RAGGNINGSREPLIKER!

Dom flesta har vi råkat ut för dåliga raggningsrepliker. En gång kom en kille fram till mig på en fest och sa
'Skulle du kunna be dina bröst att sluta stirra på mina ögon?'



Ja ni förstår nog va jag menar!
Jag ska visa några utav dom sämsta raggningsreplikerna någonsin:P


RAGGNINGSREPLIKER - !
  • - Det krävs 134 minuter aktivt sex för att förbränna alla kalorier från en chipspåse. Jag har precis ätit 5 påsar, vad gör du ikvällf?
  • - Jag säger inte det här för att impa på dig, men det är faktiskt jag som är Batman.
  • - Tänk om livet va ett spel å du va tärningen. Då skulle jag pussa på dig för tur, rulla dig runt på bordet å hoppas på sex.
  • - Om en tjock gubbe kommer och stoppar dig i en stor säck, oroa dig inte, tomten försöker bara ge min den perfekta julklappen.
  • - Du är den perfekta inredningsdetaljen.. Du skulle passa perfekt i min säng, i min soffa, på mitt golv, eller lutad mot min vägg..
  • - Jag begär inte att du ska falla för mig, men du kan väl iaf snubbla lite?
  • - Jag slår vad om en kyss på att du inte vågar pussa mig!
  • - Har du ett plåster? Jag skrapade knät när jag föll för dig.
  • - Hej, jag har stånd och det är ditt fel!
  • - Orka raggningsrepliker. Ska vi knulla?
  • - Fryser du? Det borde du göra; för du har varit naken i mina tankar hela kvällen.
  • - Pax för dig!
  • - Trosor är röda, Kalsonger är blå, äh skitsamma, dom ska ju av ändå!
  • - Av med kläderna snygging, det är insidan som räknas!


Skriver nog lite mer om det här i morgon när jag kommer hem från shopping rundan med Natta =)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0