Önskemål från en läsare!




Fick ett mejl från en läsare , som hade ett önskemål om att jag skulle lägga upp en bild på mig själv och sedan skriva vart jag har köpt kläderna.

Men eftersom jag får min dator i morgon ( som har kamera) så gör jag det då.

Men hon hade även ett önskemål där man kunde sno en kändis stil. Så att man vet vart man kan köpa kläderna om man skulle se något som man gillade.

Så det är va de här inlägget ska handla om =)

Det är Lindsay Lohans stil ni nu kan sno .




* Acne Hex Twister , 1140 kronor hos Zoovillage.se

* Tunn kofta från killah , 629 kronor hos bubbleroom.se

* Blå väska , 649 kronor hos LaRedoute.se

* Vita skinnstövlar , 1000 kronor från Wedins

* Pilotglasögon, 149 kronor hos Josefsson.se


 

 


Kommentarer
Postat av: natalie

absolut:D, skickar dom i morrn bilderna finns på den stora datorn och den är lite hackig för tillfället:)<33

2010-01-10 @ 20:39:34
URL: http://leetornberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0