Söndag!

Sov över hos Kenny . För hans föräldrar va inte hemma .
Vaknade runt 8 men somnade om rätt så fort. Vaknade sedan vid 12 , då Ervin kom in och sa till oss att han hade dukat fram frukost . Efter ett tag kom Alex och Kenny upp. Och senare va tv spelen i gång igen haha.
Jag och Ervin tog bussen vid halv 4 till Norrtälje . Gick hem till Vigelsjö för att packa i hopp det sista . Sen vart det dags att ta sig till bussen för att åka till bx till Oxelösund. 
Just jag har typ ingen röst kvar så jag låter lite roligt haha . Och så skulle jag säga vart jag skulle . Bara det att när jag öppnade munnen så kom inget ljud . Så när jag försökte igen så lät jag som en ko i målbrottet. Kommer aldrig glömma hans min :P
***************************************************

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0