Dagens fel sms 4 !

NU HAR HON ÅKT!
--
Till: Flickvännen
Sms: Nu har hon åkt hem, ska bara duscha sen kommer jag över och myser, vill ha dig hårt ikväll baby ;-)
Svar: Du är ju dum i huvet, jag vill aldrig mer se dig. Dra åt helvete!

Förklaring: Skulle skriva till min kk men det kom helt fel kan man ju säga. Jag har inte sett min flickvän efter det, eller före detta flickvän kanske man ska säga. Jag bor i en ganska liten stad så nu vill i princip ingen tjej veta av mig mer...
***
NÄR KOMMER DU?
--
Till: Frun
Sms: Hej, skickade iväg frun på SPA med hennes vänninor. När kommer du? Har min sexiga outfit som du ville att jag skulle ha! Hoppas du har din! / Din playboy!
Svar: Jag tar taxin direkt hem så ska du vara borta när jag kommer hem! Jävla svin!

Förklaring: Ja uppenbarligen är jag otrogen och fick sota för detta. Är nu lämnad o bor på hotell samtidigt som jag letar lägenhet.
***
SKULLE ALDRIG BANGA !
--
Till:Mamma
Sms: Morsan har träffat en ny kille som är kanske det snyggaste jag sett. Skulle aldrig banga på att hångla med honom. ;)
Svar: Vad glad jag blir att du verkar gilla Roger men jag hoppas det är på rätt sätt.

Förklaring: Skulle skicka till en kompis men skickade till mamma istället
***
PUSS OCH KNULL MITT HJÄRTEGULL !
--
Till: Chefen
Sms: Hej, har Niklas berättat att han ska iväg på tjänsteresa ikväll? Jag kommer över med en flaska rött och grädde, så blir det precis som förra veckan ;) puss och knull mitt hjärtegull!
Svar: Hoppas för din egen skull att det inte är min fru som du skulle skicka sms:et till. Isåfall ska vi ha ett snack på måndagsmorgon. Bådar inte gott det här.

Förklaring: Hade en affär med chefens fru, varför vet jag inte.. Kändes spännande. Fick sparken ganska fort och även en blåtira på köpet.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0