dagens fela sms 3 ! ska bara på minna om att det INTE är jag som sickar fel :P

UPPSVÄLLDA PUNGKULOR!
--
Till: 
Mamma
Sms: Min ena pungkula kliar som fan och är helt uppsvälld. Är det normalt? Har du haft det så?
Svar: Jag har inte haft så gubben. Det låter obekvämt, du kanske ska gå till skolsköterskan?  Skicka ett sms till din pappa och fråga. Han hade lite problem med spermierna ett tag.
Kram mamma
Förklaring: Åh fyfan vad pinsamt det blev. Jag skulle skicka till min storebror men min mamma fick det. Jag frågade aldrig pappa, men mamma frågar mig fortfarande "Hur är det med pungkulan?"
***
SNYGG TVILLINGBROR!
--
Till: Pojkvännen
Sms: Haha, hans tvillingbror är ju nästan snyggare, jag kanske ska satsa på han istället?
Svar: Vafan? är du seriös?

Förklaring: Det var första gången jag skulle träffa min pojkväns föräldrar, och han har också en tvilling bror. Jag hade varit väldigt nervös inför det hela eftersom jag så många gånger hade hört hur lika i utseendet dem va. Men allt gick bra, när jag skulle gå hem skulle jag sms:a och skoja lite med min vän, fast det hamnade liiiiite fel... Men efter en förklaring för min pojkvän förstod han.
***
FICK FEJKA ORGASM !
--
Till: Richard
Sms: Nej jag drog hem till Richard efteråt. Hade sämsta sexet någonsin. Det kändes knappt så tillslut fick jag fejka orgasm! Stackars honom :O När drog du hem? Puss
Svar: Tack då vet jag. Det värsta är nog att du tänkt skicka det här till någon annan. Det trodde jag inte om dig. 

Förklaring: Efter en fest följde jag med min kompis Richard hem och det ena ledde till det andra. Sen förklarar smset allt. Vi var inte vänner efter det här. Ingen större förlust men ändå :)
***
4 ST!
--
Till: Faster
Sms: 4 st på min knullista nu. :P
Svar: Du har skickat fel vännen.

Förklaring: Min faster fick smset som min bästa vän skulle haft. Pinsammaste jag varit med om.


Kommentarer
Postat av: Anonym

har du skickat fel sms till någon?

2010-02-06 @ 11:46:33
URL: http://moonbell.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha jaa men inte ngn utav dom där :P

2010-02-06 @ 16:23:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0