Felicia + EMO haha

Måste bara säga en sak som jag gjorde i lördags . Jag vet att Kevin 'tycker mindre om EMO smink m.m...'
Uttråkad som jag va , så gick jag in på mitt rum för att leta upp ngt som jag inte mins . 
Såg en svart kajal penna . 
Så klart kom jag på iden att sminka mig lite fort. Sminkningen vart som bilden längre ner.
Efter några sek så gick jag ut och satte mig snett bakom honom i bäddsoffan som min systers barn hade sovit .
Han låg och vände sig om medan han sa hej.
HAHAHA när han såg hur jag såg ut så trodde jag seriöst att ögonen skulle trilla ut. 
Jag kom närmare honom och gud va han vart rädd. 
-SLUTA!!! du skrämmer mig
-Men du ska tycka om mig för den jag är , inte utsidan .
-Ja men , nej inte sådär du skrämmer mig.
Tillslut gav han med sig , och då gick jag och tog bort sminket.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0