HEJ IGEN :D

Sådär nu är jag tillbx ^^
Har inget internet i Norrtälje, inte den här helgen i alla fall :/
Men det har vart en skön helg med dom sötaste , I fredags så mådde jag först inte alls bra , men det slutade med att jag hamnade i Norrtälje.
Fikade med Stefan , Kevin , Parman och Linda på hörnan . Och Parman ( Alexander ) hittade min lilla baby  (datorn).
Så senare på kvällen då jag och Kevin skulle se på film i sängen , så öppnade jag datan och möttes av parman . Jag va skit trött inan men när jag såg den så vart jag som på nålar . Va inte alls bered på det där haha.
---
Sen i lördags så vaknade vi vid 06.00 och gick till folkets hus för att fylla i papper m.m.. för sommarjobb på Flygfyren. Kände igen dom mesta , så vi va där från 08.00 till 10.20 heheh Kevin va inte så glad på mig (A).
Fast vart gladare när vi + Cilla och Malin åkte till donken .
---
Kevin ringde för att väcka Parman som låg och sov .
Kevin : Hallå ?
Parman : Va?
Kevin : Är du vaken ? :P
Parman : Har jag försovigt mig ? :O
Kevin : Hahah neej det är lördag :P
Parman : He aha 
Parman och Stefan på hörnan i fredags =)
OCH HÄR ÄR BILDEN SOM JAG MÖTTES AV PÅ DATORN!


Kommentarer
Postat av: Cilla

hahahaha vilken pojkvän man har alltså, skitsnygg bild jö ;)

2010-02-14 @ 21:59:07
URL: http://livetenligtcilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0