Resten av lördagen <3

Senare mötte vi upp parman ( Cillas pojkvän ), och gick till kina restaurangen .
Vi fick ett bord i typ som ett eget rum , det va mysigt och skönt att inte sitta bland alla andra , med alla blickar :p
Fick ett skratt anfall , för att jag och Cilla kom fram till att killarna passade bättre på donken , för dom va så negativa när dom skulle äta med pinnar .
Senare när vi skulle beställa efterrätt så tog Kevin upp menyn och öppnade den så att den kunde stå själv . 
Så tog han tag i den och drog den mot mig och sedan mot sig själv i gen . 
Cilla och Parman tittade på mig sen började alla tre att skratta och jag fattade ingenting . 
Men när jag tittade ner så sto det en röd ask med en rosett framför mig .
När jag öppnade den så va det ett jätte fint guld/silver halsband , och jag vart jätte glad <3

 

Efter en rolig middag ( som kevin bjöd mig på ) , så gick vi fyra för att hura skräck filmer.

Efter 40min vandring , så va vi hemma hos Parman . 

Och vid 3 tiden kom Malou och hämtade oss , och kvällen fortsatte med sängen med sötaste <3

En lyckad helg och nästa fre när det är fest så ska Cilla fixa mitt hår :D <3

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0