Söndag!

Vaknade runt 10 och alla låg och sov . Till och med Jonathan och Rasmus :S
Bestämde mig för att försöka somna om , och kröp ner försiktigt ner i sängen för att inte väcka.
Kändes som om jag bara hade stängt ögonen , när jag vaknade och hade skit ont i magen . Tittade upp och frågade va klockan va . - Klockan är 13.50 . Vi låg kvar ett tag till i sängen tills mamma började skrika och frågade om vi hade dött där nere . För att få tyst på henne , gick vi upp . Och tog sedan vid 17.06 bussen till tåget. 
18.20 gick tåget mot Stockholm och det va dags att släppa taget. Längtar redan till nästa helg. 
Då blir det Norrtälje + fest . Nu  har jag fått min lediga helg, så det är bara att sätta igång i gen <3
Ha det bäst och ta hand om dig skälv och alla andra runt dig <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0