20 Saker man inte ska säga under ett samlag!

Men alla ser roliga ut när de är nakna!


* Berättade jag om videokameran?


Kan du vara så snäll och ge mig fjärrkontrollen.


Försök att inte kladda ut mitt smink är du snäll.


Le, du är med i Dålda Kameran


* Jag vill ha barn!


När är det meningen att det här ska kännas skönt.


Undra om jag tog p-pillret?


* Har jag berättat att min faster Märta dog i den här sängen?


* Om du slutade röka så kanske du kunde hålla ut lite längre.


* Du är nästan lika bra som mitt ex! 


* Du kanske bara behöver lite övning.


Nu vet jag varför han/hon gjorde slut med dig.


* Berättade jag om min transsexuella operation?


* Hur länge hade du tänkt att nästan komma?


Min gamla flickvän brukade göra det MYCKET längre!


När får jag träffa dina föräldrar?


En skicklig plastik kirurg kan lätt göra något år det där.


Jag ska berätta vem jag fantiserar om, om du berättar vem du fantisrerar om...


Var lite tystare, min mamma vaknar lätt....







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0