Är sjuk =(

Har inte lagt upp något i dag , eftersom jag inte mår så bra och har orken:(  Men hoppas att jag mår bättre snart eftersom jag ska till Norrtälje i helgen <3
Ska troligen till Lotta som har fyllt 17 på fre , hon skulle ha fest. Lotta är Kevins och killarnas kompis så jag har aldrig träffat henne eller någon utav dom andra tjejerna så det kan bli kul =)
Sen så ska Cilla , parmans tjej troligen med , så jag kommer att känna ngn utan penis :D <3
Men jag skriver mer i morgon om lite saker som har hänt i dag m.m..
Ha det bäst och alla som också är sjuka , krya på er :D <3<3


Kommentarer
Postat av: Cecilia

Nnu får du se till att bli frisk till fredag då!:D <3

2010-01-26 @ 19:26:43
URL: http://livetenligtcilla.blogg.se/
Postat av: Anonym

hihi aa du med :D <3

2010-01-26 @ 19:58:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0