Dagen i skolan ! Skogshuggaren Aron...

Eftersom jag inte har språk , så började jag 10.30.

Jag vaknade 07.30 ist för 06.00. Vilket va väldigt skönt. Först när jag vaknade så ville jag bara ligga kvar , men kom sedan på att om jag går upp nu , så är helgen snart här. Så jag hoppade upp , och gjorde mig en kopp te.

Tog 20min att ta mig till bussen vilket va jävligt kalt. Och sen va det bara till att gå 20min till efter bussen eftersom den här inte åkte förbi skolan (Tessin) .

Skolan började med ett matte prov eftersom A kursen närmar sig sitt slut. Bara de att jag igentligen skulle läsa A på ett år . Och nu ska jag läsa A och B på ett år.

Så jädrar va jag ligger efter :O

Senare på dagen så såg/lyssnade vi på jazz i typ en timme. Det va fem stycken från musik högskolan som kom för att spela.

Seriöst jag somnade typ. Natalie och jag hade väldigt tråkit och va trötta efter dagen . Så när vi två är på flum humör så slutar det inte alltid så bra :P

Så när hon som sjöng sa att dom skulle spela en i bandets låt som hette ' Skogshuggaren Aron' så kunde jag inte hålla mig för skratt längre.

Sen spelade dom killen som alltid stod med ryggen mot oss och spelade på sin gittars låt. Den mins jag inte va den hette , men det va ngt konsdigt.

Hur som helst så pratade bara jag och Natalie om att han hoppade runt på en äng med rosa vingar. Och sen fick han en kanin kompis m.m..

Vi hade inte alls tråkit:P

Efter skolan träffa vi på Natalies ena syster ( hon är trilling ) . Va vi prata om kommer i ett senare inlägg.

På bussen hem smsa jag med bl Kevin , som sa att han slutade 14.15. Och bara hade tittat på 'Livet från den ljusa sidan' och 'jorden runt på 80 dagar'. Lärarna hade tydligen sagt att dom lär sig ngt . Vadå undrar jag , hur man reser med en luftballong på 80dagar?

Det är surt ,bygg slutar alltid tidigt medans vi slutar vid fem typ varje dag :(









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0