Lördag!

I lör så låg vi i sängen till fem , då vi va tvungna att gå upp eftersom det va midda.
Senare körde Kevins mamma oss till Robba.
Martin såg att jag hade med mig datorn och vart inte så glad. Han höll för ena sidan av ansiktet så att han inte skulle behöva se mig och min dator :P
Senare tittade vi på en film , där det typ bara va sex hela tiden.  Alla tre killarna satt och log och fnittrade som små tjejer.
Och uppskattade inte när jag sa det .
Vid tre la vi oss. Jag och Kevin låg i Robbans systers rum . Hon hade en skit skön säng så jag låg och tänkte på hur jag skulle lyckat sno den heheh :P

Och Martin sov inne hos Robban , där han spelade sommar musik.
Det va min sköna lörda med grabbarna bruse <3

***



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0