Draft: Jan. 8, 2010


Det va en lugn skoldag i da. Förutom när svenskan kom. Många gick ut från klassrummet , och satte sig i sofforna m.m..

Så vi va inte så många inne i klassrummet. Vilket gjorde att man va tvungen att vara extra tyst. He ye right som om det går när man sitter och tar konsdiga kort på datorn. Det slutade med att vi började as garva och Simon vände sig om , men som tur va log han bara .

Vilket även läraren gjorde.:P

När jag och Bella väntade utanför dörren på att Nathali skulle bli klar med sin lektion i sång .
Så lindade  jag in ansiktet med min halsduk eftersom jag frös.

Bara de att jag sa ( och rätt så högt till Bella ) ' Du kan kalla mig Mohamed '. Bara de att några " ny svenskar " gick förbi och såg inte så glada ut he... :P


!

Kommentarer
Postat av: beeeellla

hahah det var så jävla klockrent ><

2010-01-10 @ 15:40:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0