En skön lördag!

En skön lördag , tillbringas hemma hos Kenny ute på Rådmansö. här har vi Parman,Kevin,Alex (Kennys bror) och Ervin. Jag är så himla hes , och kan typ inte prata. Så frågar Alex om jag låter så eller om jag bara är hes :P haha tack och lov så  blir det nog bättre .
Vaknade runt 11 av att Parman ringde hela tiden för att fråga om vi hade vaknat.
Efter ngn timme så mötte vi Cilla,Parman,Stefan och Merlin utanför lägenheten. Och begav oss för att äta . För min del blev det Kebab med pommes. Ha det bäst kramiz
***************************************************************************************
***************************************************************************************
Tro det eller ej ... men killarna lagar mat :O
Kyckling och ngt mer ....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0