Erik UF

I dag hade Erik och Linnea föreläsning på Tessin . Dom pratade om UF. Dom va 21 elr hon va det , men han va också där någonstans.
Det va mest han som pratade och man satt och log hela tiden , för han va väldigt rolig.
Va jag och Natalie tyckte och pratade om när vi såg honom , kan ej visas bloggen :P
Men det va lite kul , för dom frågade va man kunde ha för företag.
Då sa en kille bakom mig elr han skrek pizzeria . Och då skulle Linnea gå upp till han med ett nyckelband. 
sa han ' ABO..jag får hon! ' , jag kunde inte hålla mig för skratt det gick inte.
Sen berättade Erik om när han pratade om sitt UF för företag inför 1300 personer .
Hans företag va att tvätta bilar.
råkade han säga ' För 10 år sen så hade vi inga tjejer, men nu så har vi tjejer över hela Europa '.
Han undrade varför dom längre fram började skratta , för han förstod inte att han sa fel så han sa ' Det är sant ju'.
Han skulle säga att tjejer inte jobbade inom de yrket för 10år sen , men nu finns det över hela Europa.
HAHA han va riktigt skön , Natalie du förstår nog XD





Kommentarer
Postat av: natalie

haha, absolut..;D

Och han såg ju bra ut också:)<33

2010-01-15 @ 11:04:31
URL: http://leetornberg.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha aa det har du rätt i ;D <33

2010-01-15 @ 11:36:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0