God morgon detta är felicia som talar!

Klockan är runt 06.31 just nu. Och jag är helt klar för att gå till skolan.

Klockan ringde 06.00 då det bara va till att ta sig upp.

Gjorde det vanliga

  • Te
  • Sminka mig
  • Klä på mig
  • Borsta tänderna
  • Och bara ta det lugnt
  • Och sen gå till bussen vid 07.20

Idag slutar jag runt halv fem tror jag , som  vanligt blir det sent.

Men det är även en rätt så lugn da i dag, och nu på morgonen så ska jag ta mig till killen som ser ut som en rädd räv unge , för att se om jag kan få min dator i dag.

Och sen är min första gitarrlektion i dag =)


Fråga inte va jag gör på bilden , jag är som ja är :P

 

Juste sitter och tittar på något skumt matpogram på 9an också :P

Hon har hängt upp tvätt på tork :S

 

Jag är inte ett dug trött *host*, så en jobbig god morgon låt .

Är man trött så små skrattar man

Små skrattar man så blir dagen bättre...

 

 



 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0