Jag har en sexig kille i mitt skåp!

Jag Anna Felicia Bergquist Huldèn har en kille i mitt skåp...


Jag hade glömt bort honom , men i dag vart jag på minnen av Natalie att jag hade 'den sexiga killen' i mitt skåp.
Han är uppsatt av ( anonym ) på skåpets dörr , på insidan.
Står i en sexig pose med benen i kors , rak i ryggen som en flora och armarna i luften , bakom huvudet typ.
Han är iförd ett par jeans , med en tröja som inte är i rätt storlek , det vill säga , lite kort.
Med plutmun...

Egentligen så vill jag inte ha bilden där , men han har blivit en del av skåpet.

Bad boy Bad boy , you are my bad boy, what you gonna do when I come for you...


Han ser typ lika patetisk ut som Zac här på bilden ;P



Kommentarer
Postat av: Frida

Nerläggning Felicia!!!

Zac e fan sexig så de bara skriker om det! Måste typ hålla för bilden för annars kommer jag dräggla sönder tangentbordet (A) <3

2010-01-12 @ 19:04:41
URL: http://breiden.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hahaha Frida da XD okej han är jävligt snygg , men inte på den där bilden :P <3

2010-01-12 @ 19:34:42
Postat av: Frida

Joo (a) kanske lite väl sliskig, men absolut snygg ;)

2010-01-12 @ 23:10:03
URL: http://breiden.blogg.se/
Postat av: Anonym

Haha aa det har du lite rätt i om jag ska vara ärlig (A) :D

2010-01-12 @ 23:18:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0