Lite om mig!

Här slänger jag in lite info om mig... =)


Allmänt...

Namn : Felicia

Kallas för : Flisan , Fille , Flubben m.f.

Stjärntecken : Fisk

Längd : 165 cm

Vikt : 49 kg

Storlek : 36/37

Hårfärg : Mörk brunt

Egentligen : Blond

Ögonfärg : Blåa

Tycker du att du är attraktiv? : Hahah nej 

Är du kär? : Ja (A)

Vilken parfym använder du? : Vanilj

Önskar du att du bodde någon annanstans? : Jaaaa , men vill inte lämna Natalie och Bella


Senaste...

Fick du sms av? : Andrian

Vad stod det? : När kan vi ses ? det var länge sen :( <3

Ringde du senast : Vet inte mamma tror jag

Ringde dig senast : hehe :P

Vem tänker du på ? : Någon som är söt


Antal...

Gånger du har varigt kär : 2 gånger , men bara 1 gång då jag verkligen bryr mig om personen.

Tillsammans med : Hum... mer som öppet förhållande , så 1 gång. <3

Gånger ditt hjärta har brustit : 1 gång tror jag :/

Gånger du har brustit någons hjärta : 4 gånger tror jag :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0