Nalle Puh is kinky!

I dag på bussen hem från skolan!

 

Jag: Bella ?... Nalle Puh är lite kinky utav sig om man tänker efter!

Bella: Eh va..?

Jag: Ja... han pratar lite ..ehh ja va man nu ska säga . Och så går han runt med en tajt magtröja utan byxor och pratar med lille skutt om att han inte ska vara rädd. Medans han gräver me handen efter något gult klet :s

Bella: Felicia va pratar du om ? :o

Jag: NALLE PUH och LILLE SKUTT !!!!!!

Bella: Men det går ju inte ihopp ?

jag: Mehh fattar du inte Nalle puh är kinky mot Lille skutt :@

Bella: Men Felicia LILLE SKUTT OCH BAMSE KOMMER FRÅN OLIKA SAGOR ...... haha!!!

jag: Nehe :S

Bella: Jag menade Lille Skutt och Nalle Puh :$ haha...

Jag: Oj jag menade Nasse (A)

 

 

!


Kommentarer
Postat av: beeeellla

hhaah vi e så jävla braaaa x)

2010-01-10 @ 15:42:32
Postat av: Anonym

haha ojaa va kan man vänta sig ;P

2010-01-10 @ 18:01:39
Postat av: ella

ähahaha fan va skööön

2010-01-10 @ 22:54:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0