Shopping me Natta på sön!


På sön blir det shopping med Natta i Nyköping.
Jag ska titta efter underkläder och leggings. Resten köper jag helgen efter då
älsklingen kommer.
Fast då blir det till att inhandla färgmedel och kanske en snygg tröja =)

Fy får ta och gå upp tidigt på sön , hoppas bara att jag är frisk :/

Juste jag och Natta ska börja träna...
Haha vi kan ju aldrig vara seriösa , och skrattar hela tiden.
Hur ska detta gå :S
Men tro mig träningen kommer att följas noga med kameran för .. aa jag kan inte se  att jag + natta ska klara av att träna utan att börja as garva.

Men men det ska nog jag klara av :P

För dig natta...

Raj raj ... på kaj kaj ... me Göran!


!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0