Vart tog min söta lillebror vägen? ps: ex PJ !

Viktor är min lillebror han är den till vänster ( ljus hårig). Han är 14 fyller den 25 Mars 1995.
Bor i Oxelösund och är känd som viktor BH.
Detta är för att vi heter Bergquist Huldèn i efternamn. Han är en riktig hjärtkrossare.
Han har hela tiden nya tjejer hemma. Han säger att 'Men syrran den är bara kompisar'.

Men endå när han pratar om alla tusen tjejer så frågar man vem dom är då låter det så här 'Hänger du inte med , det är ju mitt ex'.
'Men Viktor den andra va ju ditt ex?' , ' Ja den här me'.

'Och du är inte en player? :s , ' HAHA... nej :P '.

Han har BDB heter Viktorbh , när jag va inne på hans sida så hade han ett kort på din mage.
Han är vältränad vilket han vet att tjejer gillar.
Jag har inga ord på det så OMG tjejerna va fan mig galna :o
TEX: Gud du är så sexig jag ska knulla sönder dig !

Sen va det en tjej som skrev 'Hallå jag har sett honom live de ni :P '
haha då skrev jag 'Och jag har sett han naken och bytt blöja på honom de ni :P'

Och alla hans kompisar är fjortisar :p jädrar vilka blickar jag kan få av dom när dom inte vet att jag är hans syster haha:P

Men jag är nu glad att medela att Jan Viktor Sebastian Bergquist Huldèn INTE är PJ längre :D
Men lägger upp låten som han brukar gå och sjunger på!






Viktor i brunt hår!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0