Visby 2010 love

I sommar så ska jag till Visby , med mig tar jag Malin Axèn <3
Bor ca 10min promenad från Visby och stranden. Dagarna kommer bli sköna , med sol och bad.
Medans kvällarna kommer bli långa . Och Jesper + hans killkompisar ska också dit samtidigt så det kan ju bli spännande elr va man ska säga . Och jag kan inte fatta att då kommer det vara två år sen jag träffade honom.
Och det va just i Visby , hur vi har lyckats hålla kontakten det fattar varken han eller jag.
Eftersom jag bor i Oxelösund/Norrtälje och han i Hunnebostrand som ligger ca 1tim utanför Göteborg.
Allt började med att Bella tyckte om honom , och tvingade mig att ropa in han . Bara det att jag va så jävla blyg och ville inte alls vara nära honom elr Rasmus.
Eftersom han såg så himla allvarlig ut , nr han stod där. Men sagt och gjort , jag ropade in han . 
Och han gick fram till mig o dissade Bella. Hon vart skit sur men men jag gjorde bara som hon sa :O ;P
Men det bästa är att jag får ha en skit skön vecka med den jag älskar mest MALIN <3 <3 Och i Visby kryllar det av roligt party folk . Så jag längtar så jävla mkt .


Kommentarer
Postat av: lee

fan vad kul, vill också:D

2010-01-21 @ 16:34:59
URL: http://leetornberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0