Sexualkunskap i 3 tim och en trött Kevin !

Vaknade vid 6 och nu så sitter vi och väntar på att nästa lektion ska börja.
Dagen började med sexualkunskap i 3 timmar . Lyckades få ett skratt anfall men kom ur det ganska fort . 
Kevin är me i dag , och eftersom jag drog upp han så tidigt så är han ganska trött . Vilket gör att han såg rätt så borta ut , elr aa intresserad . 
Vilket jag också skrattade åt xD
Ska se om jag har internet hemma i dag , så kommer flera inlägg upp och jag svarar då på alla kommentarer ;D
 


Kommentarer
Postat av: Nikolina

åh va jobbigt :/ jag hatar när min kille festar mycket.. blir så orolig typ. Vet du om han sköter sig ute o så? prata med honom!

2010-03-04 @ 15:20:36
URL: http://mjaubaby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0